15 listopada 2014

Dorsz w sosie pomidorowym

Dorsz w sosie pomidorowym,
czyli pyszny i zdrowy obiad.


Dzisiaj na obiad polecam Wam pysznego Dorsza w sosie pomidorowym, który poleciła mi koleżanka z pracy. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 400 g dorsza
  • 1 puszka pomidorów
  • 2 cebulki ze szczypiorkiem
  • 2 łyżeczki cukru
  • 2 łyżeczki sosu sojowego
  • oliwa z oliwek 
  • tymianek
  • pieprz
  • sól
Na początku, dorsza umyłam i osuszyłam ręcznikiem papierowym, następnie doprawiłam solą i pieprzem oraz tymiankiem i oliwą z oliwek. Odstawiłam na 15 minut do zamarynowania. W między czasie  cebulę i szczypiorem pokroiłam i podmazyłam na oliwie z oliwek około 3 minut, aż cebula się zeszkliła. Następnie dodałam pomidory z puszki. Doprawiłam solą, pieprzem, cukrem, tymiankiem i sosem sojowym. Sos gotowałam, aż odparowała woda i się mocno zgęstniał. Następnie do sosu włożyłam dorsze i dusiłam je kilka minut, aż dorsz był gotowy. Dorsza w sosie pomidorowym podałam z ziemniakami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz