26 listopada 2014

Orientalny schab z warzywami

Orientalny schab z warzywami,
czyli szybki i aromatyczny obiad.


Orientalny schab z warzywami powstał z tego co znalazłam w lodówce. Wyszedł pyszny. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 2 plastry schabu
  • 1/3 cukinii
  • 1 marchewka
  • 80 g fasolki szparagowej zielonej mrożonej
  • 10 cm pora 
  • 1 papryczka chili
  • 2 cm imbiru 
  • 1/2 szklanki bulionu
  • 2 łyżki Sosu CHILI słodko-pikantnego Tao Tao
  • 2 łyżki Sosu sojowego
  • 1 łyżka mąki
  • 1/3 łyżeczki chili
  • 1 łyżeczka papryki
  • 1 łyżeczka kurkumy
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
 Na początku, schab pokroiłam w paski i zmarnowałam go w sosie sojowym i soli oraz pieprzu. Odstawiłam na 30 minut. W między czasie, marchewkę i por pokroiłam w plastry, a cukinie w pół plasterki. Papryczkę chili oraz imbir pokroiłam w małą kostkę. na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i podsmażyłam imbir i papryczkę chili oraz pora, dodałam schab i smażyłam mieszając, aż schab był gotowy około 5 minut. Dodałam fasolkę szparagową oraz cukinię i marchewkę. Całość zalałam bulionem i doprawiłam sosem Chili Tao Tao oraz sosem sojowym oraz chili, kurkumą i papryką . Całość gotowałam około 10-15 minut, aż warzywa zmiękły, a sos odparował. Dodałam mąkę i wymieszałam, gotowałam jeszcze 3 minuty. Orientalny schab z warzywami podałam z ryżem. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie moje smaki, lubię takie azjatyckie, aromatyczne dania.

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście kiepsko gotuję, ale to danie nawet mi wyszło smaczne. Dzięki za przepis.
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wyszło i smakowało :) Polecam się z innymi równie prostymi i smacznymi przepisami :) Pozdrawiam!

      Usuń