12 listopada 2014

Sałatka z pieczonych warzyw

Sałatka z pieczonych warzyw,
czyli dietetyczna i pyszna kolacja.


Dziś proponuję Wam Sałatkę z pieczonych warzyw, która nie tylko jest dietetyczna, ale też wspaniale smakuje. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1 marchewka
  • 1 pietruszka korzeń
  • 1/2 cukinii
  • 1 cebula
  • 1 batat
  • 2 małe buraki
  • kilka gałązek tymianku
  • kilka gałązek rozmarynu
  • oliwa z oliwek
  • 1 łyżeczka czarnego sezamu
  • pieprz
  • sól
Na początku, marchewkę, pietruszkę, batat obrałam i pokroiłam w słupki. Cukinie i obrane buraki pokroiłam w plastry o grubości około 5 mm. Cebulę też obrałam i pokroiłam w większe kawałki. Blachę z piekarnika wyłożyłam papierem do pieczenia, wysmarowałam oliwą z oliwek i ułożyłam pokrojone warzywa. Warzywa doprawiłam solą i pieprzem oraz tymiankiem i rozmarynem. Tak przygotowane warzywa piekłam 30 minut w piecu nagrzanym na 230 stopni. Po tym czasie wystudziłam warzywa, aby były letnie. Posypałam prażonym czarnym sezamem oraz polałam oliwą z oliwek i gotowe. Smacznego!

4 komentarze: