22 marca 2024

Sałatka FIT


Sałatka Fit , 
czyli burak, feta i kasza.



Dzisiaj chcę Wam polecić pyszną, prostą i bardzo sytą Sałatkę FIT, 
idealna na szybki obiad albo kolację! 



Potrzebne składniki:
Porcja na 1 osobę
  • 100 g buraka
  • 100 g sera typu FETA 
  • 52 g ( 4 łyżki) kasza gryczana niepalona biała
  • 12 g ( 2x łyżeczka) pietruszka natka
  • 10 g ( 2x łyżeczka ) szczypiorek
  • 1 łyżka oleju rzepakowego
  • sól
  • pieprz
Na początku, buraka pokroiłam w większą kostkę i ugotowałam. Kaszę ugotowałam wg przepisu na opakowaniu. Ser Feta pokroiłam także w większą kostkę. Następnie wymieszałam ze sobą buraka, kaszę, fetę oraz drobno pokrojone szczypiorek i natkę pietruszki.  Całość doprawiłam pieprzem i solą oraz skropiłam olejem. Sałatka jest gotowa. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz