8 grudnia 2014

Zupa pomidorowa z grissini

Zupa pomidorowa z grissini,
czyli inna wersja popularnej zupy.


Zupa pomidorowa to bardzo popularna zupa w Polsce. Ja dziś Wam proponuję trochę inna wersję z paluszkami grissini. Danie to powstało dzięki firmie CIRIO i Blomedia, które przesłały mi kosz niespodzianka z produktami włoskimi :) 
 

Potrzebne składniki:
  • 1l bulionu 
  • 680 g przecier pomidorowy Passata Rustica Cirio
  • 3 krople sosu tabasco
  • 2 łyżeczki cukru 
  • pieprz
  • sól
  • 1 łyżka śmietany 18% 
  • Włoskie Paluszki Grissini Torenesi ROBERTO
Na początku w garnku umieściłam 1 l bulionu, który gotowałam wcześniej. Zagrzałam go i dodałam przecier pomidorowy Passata Rusznica Cirio. Zupę doprawiłam sosem tabasco, cukrem, pieprzem i solą. Gotowałam całość około 20-30 minut. Zupę pomidorową podałam z łyżką śmietany i włoskimi paluszkami Grissini. Smacznego!


Zespół Blomedia.pl  przesłał mi kosz z produktami CIRIO z których powstało to danie :) 


Zespół Blomedia.pl  przesłał kosz z produktami CIRIO  z których powstało to danie :) - See more at: http://kolorowakuchniamagdy.blogspot.com/2014/12/casarecce-z-szynka-w-sosie-pomidorowym.html#more

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz