15 grudnia 2013

Sałatka z brokułami, serem pleśniowym i jajkiem

Sałatka z brokułami, serem pleśniowym 
i jajkiem,
czyli oryginalna kompozycja składników.


Sałatka z brokułami, serem pleśniowym i jajkiem to szybka, bardzo smaczna i oryginalna w smaku sałatka idealna na kolację.

Potrzebne składniki:
  • 9 różyczek brokuła
  • 1 jajko
  • 50 g sera pleśniowego 
  • 25 g orzechów włoskich

Sos czosnkowy:
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka majonezu
  • 1 ząbek czosnku
  • sól
  • pieprz
Na początku, różyczki brokuła ugotowałam w osolonej wodzie 5 minut. Jajko ugotowałam na twardo, następnie pokroiłam na większe kawałki. Ser pleśniowy pokroiłam w kostkę. Orzechy włoskie uprażyłam na patelni teflonowej. Na talerzu ułożyłam brokuł, jajko oraz ser pleśniowy. Całość posypałam uprażonymi orzechami włoskimi oraz polałam sosem czosnkowym, który powstał z wymieszania jogurtu naturalnego, majonezu oraz czosnku przeciśniętego przez praskę i soli oraz pieprzu. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz