23 lutego 2015

Jajka faszerowane pieczarkami

Jajka faszerowane pieczarkami,
czyli przestawka idealna nie tylko na przyjęcia.


 Jajka  można przyrządzać na wiele sposobów, ja dziś Wam proponuję Jajka faszerowane pieczarkami. Polecam!
 

Potrzebne składniki:
  • 5 jajek
  • 3 duże pieczarki
  • 1 cebula
  • 1/2 pęczka pietruszki
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, jajka ugotowałam na twardo. Ugotowane jajka obrałam, przekroiłam na pół wzdłuż i wyjęłam żółtka. Pieczarki i cebulę obrałam i pokroiłam w bardzo drobną kostkę. Na oliwie z oliwek zeszkliłam cebulę i dodałam pieczarki. Doprawiłam solą oraz pieprzem i dusiłam około 15 minut, aż były gotowe. Kiedy pieczarki lekko ostygły, dodałam do nich natkę pietruszki i żółtka drobno pokrojoną. Dodałam majonez i wymieszałam. Połówki jajek wypełniłam farszem za pomocą małej łyżeczki. Wstawiłam do lodówki na godzinę i gotowe. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz