8 kwietnia 2016

Jabłka zapiekane z płatkami owsianymi

Jabłka zapiekane z płatkami owsianymi,
czyli pyszna propozycja deseru na ciepło 
lub śniadania.


Dzisiaj polecam Wam Jabłka zapiekane z płatkami owsianymi. Danie nie tylko pyszne, ale też zdrowe. Polecam przepis szczególnie mamom karmiącym!

Potrzebne składniki: 
  • 600 g jabłek
  • 3/4 szklanki cukru
  • 100g masła
  • 1 szklanka płatków owsianych górskich
 Na początku, jabłka obrałam i pokroiłam w dość cienkie plastry. W rondelku rozpuściłam masło, dodałam cukier i gotowałam mieszając, aż się cukier rozpuścił w większości. Na koniec dodałam płatki, mieszałam, aż nasiąkły masłem. Formę do zapiekania 15x20 cm wysmarowałam masłem, wyłożyłam jabłka, a na koniec warstwa płatków owsianych. Danie zapiekałam 20 minut w piekarniku nagrzanym na 180 stopni C. Jabłka zapiekane z płatkami owsianymi polecam jeść na ciepło! Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz