11 czerwca 2016

Kurczak w pomidorach po hindusku

Kurczak w pomidorach po hindusku,
czyli aromatyczne i łatwe danie.


Dzisiaj polecam Wam danie szczególnie dla mam karmiących. Powoli rozszerzam dietę i stąd dziś przepis na Kurczaka w pomidorach po hindusku. To danie to miła odmiana aromatów i smaku jakie wolno mamie karmiącej :) Polecam!



Potrzebne składniki:
  • 140 g filet z kurczaka
  • 1 duży dojrzały pomidor malinowy
  • 1/4 łyżeczki cynamonu
  • 1/4 łyżeczki imbiru
  • ziarenka z 2 ziaren kardamonu
  • 2 goździki
  • pieprz 
  • sól
Na początku, kurczaka obrałam z błonek i pokroiłam w cienkie paski. Pomidora sparzyłam i obrałam ze skóry, następnie pokroiłam w kostkę. W garnku umieściłam pomidora, kurczaka i przyprawy: cynamon, imbir, kardamon, goździki oraz pieprz i sól. Dodałam około 1/3 szklanki wody. Całość dusiłam na małym ogniu około 20 minut. Kurczaka w pomidorach po hindusku podałam z ryżem długoziarnistym. Smacznego!

1 komentarz: