8 sierpnia 2016

Tortilla z pieczonym łososiem, awokado i cytrynowy vinaigrette

Tortilla z pieczonym łososiem, awokado 
i cytrynowy vinaigrette,
czyli lekka propozycja obiadu od JustChopped.



Tortilla z pieczonym łososiem, awokado i cytrynowym vinaigrette to lekka propozycja, której składniki świetnie się uzupełniają. Polecam!
 
 Kilka dni temu wygrałam konkurs firmy JustChopped i moje danie Kurczak tikka masala będzie teraz w menu tej firmy :) Wygrana to między innymi możliwość zamówienia dań od JustChoped. Nie wiem czy wiecie czym jest JustChopped, więc w kilku słowach. Na stronie www.justchopped.pl można wybrać sobie danie i zamówić, jednak nie dostajemy gotowego dania, ale składniki i przepis. Na tą chwilę możecie zamawiać w Poznaniu, wkrótce także w Warszawie. Świetny pomysł i oryginalne dania.Polecam! Dzisiaj prezentuje Wam jedno z dań od JustChopped.

Potrzebne składniki: 
Przepis na 2 osoby
  • 200 g filet z łososia
  • 1 awokado
  • 2 garście szpinaku baby
  • 1 zielony ogórek
  • 4 placki tortilla
  • 1/2 cytryny
  • kiełki 
  • 4 łyżki oliwy
  • pieprz
  • sól 
  • przyprawy od JustChopped*
Na początku, łososia umyłam i po osuszeniu doprawiłam solą i pieprzem,
piekłam go 20 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni C. W między czasie,  szpinak i kiełki umyłam i osuszyłam. Ogórka pokroiłam w słupki, a awokado po obraniu w plastry. Placki tortilli podgrzałam z obu stron po 20 sekund na rozgrzanej patelni. Na gotowe tortille ułożyłam kolejno szpinak, awokado, ogórek, kiełki i łososia. Całość polałam vinaigrette, które powstało z wymieszania 4 łyżek oliwy, 3 łyżki wody, sok z połowy cytryny i sól oraz pieprz (albo mieszanka przypraw od Just Chopped*). Następnie tortille zwinęłam i gotowe. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Super przepis na dzisiejszą kolację !
    Zamierzam zrobić :)
    Zapraszam również, a tam garść pomysłów na inne smakowite rzeczy.

    OdpowiedzUsuń