23 maja 2017

Pudding waniliowy z musem rabarbarowym

Pudding waniliowy z musem rabarbarowym,
czyli pyszny i prosty deser.


Pudding waniliowy z musem rabarbarowym to dziś moja propozycja pysznego deseru gdzie słodycz ryżowego puddingu cudownie smakuje z kwaskowym musem z rabarbaru. Inspiracją dla mnie był przepis stąd. Polecam!
  
Potrzebne składniki: 
Przepis na 2 porcje

Pudding:
  • 500 ml mleka
  • 50 g ryżu
  • 1 łyżka cukru waniliowego
Mus rabarbarowy:
  • 150 g rabarbaru
  • 1 łyżka cukru
  • 1 łyżka wody 
Na początku, mleko z ryżem i cukrem waniliowym doprowadziłam do wrzenia. Zmniejszyłam palnik do słabego i gotowałam następne 40 minut, aż pudding zgęstniał. W między czasie, obrałam rabarbar, pokroiłam go na 1 centymetrowe paski, zasypałam cukrem, dodałam wody i gotowałam około 10 minut, aż rabarbar zrobił się miękki i stworzył mus. Pudding gdy był gotowy przelałam do salaterek i zostawiłam do ostygnięcia. Podałam z musem rabarbarowym. Smacznego!
 

1 komentarz: