25 maja 2017

Kaszotto z marchewką, groszkiem i kurczakiem

Kaszotto z marchewką, 
groszkiem i kurczakiem,
czyli pyszne danie jednogarnkowe.


Kaszotto z marchewką, groszkiem i kurczakiem to moja propozycja na szybki i smaczny obiad. Polecam!

Potrzebne składniki:
Przepis na 2 porcje
  • 100 g kaszy Bulgur
  • 100 g fileta z kurczaka
  • 5 łyżek mrożonej marchewki z groszkiem
  • 4 łyżki masła
  • 1 łyżka oleju
  • 1/2 cebuli
  • pieprz
  • sól
Na początku, kaszę bulgur gotowałam 10 minut w osolonej wodzie. W między czasie, kurczaka pokroiłam w kostkę i doprawiłam solą oraz pieprzem. Cebulę pokroiłam w kostkę. Na oleju podsmażyłam cebulę przez 3 minuty mieszając, dodałam kurczaka i całość smażyłam, aż kurczak zmieniał kolor na biały, a cebula się lekko zarumieniła. Do garnka z kurczakiem i cebulą dodałam kaszę bulgur oraz marchewkę z groszkiem, całość zalałam wodą z gotowania kaszy, tak aby zakryć wszystkie składniki wodą, dodałam dwie łyżki masła. Całość gotowałam kolejne 10 minut, aż większość wody odparowało, a kasza i warzywa były miękkie. Na koniec dodałam 2 łyżki masła i doprawiłam pieprzem. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz