19 listopada 2017

Ciasto dyniowe z jabłkami

Ciasto dyniowe z jabłkami,
czyli jesienny przysmak idealny do kawy.


Dzisiaj polecam Wam pyszne Ciasto dyniowe z jabłkami. Inspiracją do upieczenia był przepis stąd. Polecam do kawy.


Potrzebne składniki:
  • 220 g mąki pszennej
  • 50 g puree z dyni pieczonej Hokkaido
  • 150 g miękkiego masła
  • 3/4 szklanki cukru
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/3 łyżeczki sody
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 2 jabłka lobbo
Na początku, masło miksowałam z cukrem, następnie dodałam proszek do pieczenia, sodę , jajka oraz puree z dyni. Następnie dodałam mąkę i cynamon, zmiksowałam. Ciasto wyłożyłam do okrągłej formy średnica 24 cm wyłożonej papierem do pieczenia. Na wierzchu ułożyłam plasterki o grubości około 5 mm, wokół. Ciasto piekłam 50 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Podałam posypane cukrem pudrem. Smacznego.

2 komentarze: