11 grudnia 2017

Zupa krem z pietruszki i gruszki

Zupa krem z pietruszki i gruszki,
czyli pyszna zupa dla mamy i dziecka.


Zupa krem z pietruszki i gruszki to ciekawa propozycja smakowa. Zupa jest wręcz słodka, dlatego polecam szczególnie dzieciom. Polecam!



Potrzebne składniki:
Przepis na 4 osoby
Przepis znam z stąd.
  • 500 g korzenia pietruszki
  • 1 średnia dojrzała gruszka
  • 1 szklanka mleka
  • bulion albo woda
  • 1 łyżeczka tymianku
  • pieprz
  • sól
  • 2 łyżki masła klarowanego

Na początku, pietruszkę obrałam i pokroiłam w plasterki, gruszkę obrałam i pokroiłam w większą kostkę. W garnku roztopiłam masło klarowane wrzuciłam pietruszki i mieszając podsmażałam 5 minut, dodałam gruszki i nadal mieszając smażyłam 10 minut. Do garnka dolałam bulionu, tyle , aż zakryłam warzywa. Całość gotowałam na średnim ogniu kolejne 20 minut, aż pietruszki były miękkie. Po tym czasie dodałam mleko i całość zblenowałam. Na koniec zupę doprawiłam solą, pieprzem i tymiankiem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz