12 października 2018

Ciastka owsiane z bananem i żurawiną

Ciastka owsiane 
z bananem i żurawiną,
czyli szybkie, zdrowe ciastka 
nie tylko dla dzieci.



Ciastka owsiane z bananem i żurawiną to banalnie szybkie i łatwe, a pyszne ciastka. Polecam szczególnie dzieciom.


Potrzebne składniki:

  • 2 dojrzałe banany
  • 1 szklanka płatków owsianych górskich
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 150 g żurawiny suszonej
Na początku, z bananów zrobiłam puree za pomocą blendera. Do puree z bananów dodałam płatki owsiane, miód, cynamon oraz żurawinę. Wszystko łyżką wymieszałam. Brytfanki wyłożyłam papierem do pieczenia, za pomocą małej łyżeczki nakładałam ciastka. Piekłam 15 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Po wystudzeniu całkowitym ciastka są idealne. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz