25 września 2019

Amerykański Chlebek Bananowy

Amerykański Chlebek Bananowy,
czyli pyszne ciasto bananowe.


Dzisiaj polecam Wam przepis na pyszny 
Chlebek bananowy wg. oryginalnego amerykańskiego.  

Potrzebne składniki:
  • 3 średnie dojrzałe banany
  • 85 g miękkiego masła
  • 2 jajka
  • 130 g cukru
  • 225 g mąki pszennej
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki soli

 Na początku, mieszałam masło z cukrem i jajkami za pomocą miksera. Potem stopniowo dodawałam mąkę, proszek do pieczenia i sól, mieszałam drewnianą łyżką. W misce widelcem rozgniotłam banany. Dodałam do masy rozgniecione banany i wymieszałam całość. Foremkę 33 x 15 cm wysmarowałam masłem i przelałam do niej ciasto. Ciasto piekłam 60 minut( do suchego patyczka) w piecu nagrzanym do 180 stopni. Ciasto zostawiłam do wystudzenia w formie. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz