20 października 2017

Jajko chmurka

Jajko chmurka 
to moja propozycja na śniadanie inaczej.



Dzisiaj polecam Wam przepis a raczej sposób na niebanalne jajko. Jajko chmurka- nie tylko wygląda efektownie, ale też smakuje ciekawie. Polecam!



Potrzebne składniki:

  • 1 duże jajko
  • pieprz 
  • sól


Na początku, oddzielamy żółtko od białka. Białka ubijałam z odrobiną soli na sztywną pianę. Piekarnik nagrzałam na 180 stopni. Z piany na papierze do pieczenia ułożyłam wybrany kształt, na środku łyżeczką zrobiłam miejsce na żółtko. Piekłam około 5 minut, aż zarumieniła się piana. Dodałam w wybrane miejsce żółtko i zapiekałam kolejne 5-6 minut, aż żółtko się ścięło z góry, a w środku było nadal płynne. Na koniec żółto posypałam solą i pieprzem. Gotowe Jajko chmurka podałam z ulubionym chlebem. Smacznego!

2 komentarze: