1 sierpnia 2013

Farfalle z kukurydzą

Farfalle z kukurydzą,
czyli szybkie i tanie danie.


Farfalle z kukurydzą znam z wyjątkowego blogu www.kuchnia-suflera.blogspot.com. Danie szybkie i bardzo dobre. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 1 szklanka makaronu farfalle 
  • 1/2 cebuli
  • 1 mały ząbek czosnku
  • 3 łyżki kukurydzy konserwowej
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego ( albo *śmietany 33%)
  • 1/4 kieliszka białego wytrawnego wina
  • 1 łyżka natki pietruszki
  • kilka gałązek tymianku
  • oliwa z oliwek
  • parmezan
  • pieprz
  • sól
* w oryginalnym przepisie zamiast jogurtu naturalnego jest śmietana 33%

Na początku,  makaron farfalle gotowałam według przepisu. W między czasie,
na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i na niej podsmażyłam cebulę pokrojoną w kostkę oraz czosnek posiekany. Kiedy cebula się zeskaliła dodałam tymianek oraz  wino i gotowałam, aż odparowało 3/4 jego objętości. Dodałam jogurt naturalny, kukurydzę oraz natkę pietruszki. Doprawiłam solą i pieprzem. Goto walam jeszcze chwilę aby sos zgęstniał.  Na ugotowany al dente makaron farfalle wyłożyłam sos kukurydziany i posypałam całość dużą ilością parmezanu. Smacznego!


3 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo się cieszę, że mój przepis przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy, ale na pewno nie ostatni Twój przepis, który na moim blogu się pojawia:)

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekaw kolejnych Twoich moich przepisów ;P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń