9 sierpnia 2014

Cukiniowe spaghetti z krewetkami

Cukiniowe spaghetti z krewetkami,
czyli zdrowo i smacznie.


Spaghetti z cukinii z krewetkami to danie szybkie, zdrowe i pyszne. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1 średnia cukinia
  • 150 g krewetek średnich
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka masła
  • 1/4 szklanki białego wytrawnego wina
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • oliwa z oliwek
  • natka pietruszki
  • pieprz
  • sól
  • nożyk do julienne
Na początku, odmroziłam krewetki. cukinię umyłam i za pomocą nożyka do julienne pokroiłam ją w paski. Ząbek czosnku pokroiłam w drobną kostkę. Na patelni rozgrzałam masło z czosnkiem i odrobiną oliwy z oliwek, dodałam krewetki i smażyłam je z każdej strony około 2 minut, doprawiałam solą i pieprzem. Gotowe krewetki wyjęłam do miseczki. Na patelnię dodałam wino i sok z cytryny, gotowałam na dużym ogniu kolejne 2 minuty. Następnie dodałam cukiniowe spaghetti i gotowałam około 5 minut mieszając od czasu do czasu. Na koniec dodałam krewetki i natkę pietruszki drobno pokrojoną. Całość smażyłam jeszcze 2 minuty. Spaghetti z cukinii z krewetkami wyłożyłam na talerz i posypałam jeszcze natką pietruszki. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz