28 września 2015

Rydze smażone na maśle

Rydze smażone na maśle,
czyli pyszne sezonowe danie.


Nie wiem jak u Was, ale w Wielkopolsce jest bardzo mało grzybów. Na pierwszym wypadzie do lasu udało nam się zebrać rydze, to jedne z moich ulubionych grzybów. Dziś prezentuję Wam prosty przepis na Rydze smażone na maśle. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • rydze
  • masło 
  • 1 łyżka oliwy
  • pieprz
  • sól
Na początku, rydze oczyściłam i odcięłam łodygi, następnie grzyby umyłam pod bieżącą zimną wodą i wysuszyłam ręcznikiem papierowym. Na patelni rozgrzałam masło i odrobiną oliwy, aby masło się nie przypalało. Na tak przygotowaną patelnie ułożyłam rydze i smażyłam na rumiany kolor z obu stron. Na koniec posiliłam i popieprzyłam grzyby z obu stron. Gotowe Rydze usmażone na maśle podałam z bułką. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz