13 grudnia 2015

Sałatka brokułowa z żurawiną i słonecznikiem

Sałatka brokułowa z żurawiną i słonecznikiem,
czyli pyszna i chrupiąca sałatka.


Sałatka brokułowa z żurawiną, cebulą i słonecznikiem to łatwa, ale za razem zachwyca smakiem i wyglądem. Polecam! 
  
Potrzebne składniki: 
  • 130 g różyczek brokuła
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1 garść suszonej żurawiny
  • 3 łyżki słoneczniku
  • 3 łyżki octu jabłkowego
  • 1 łyżka majonezu
Na początku, różyczki brokuła podzieliłam na mniejsze i skropiłam octem jabłkowym, odstawiłam. W między czasie czerwoną cebulę pokroiłam w cienkie pół plasterki. Słonecznik podprażyłam na suchej patelni teflonowej. Żurawinę pokroiłam drobniej. Do miski z brokułami dodałam cebulę, żurawinę, słonecznik oraz majonez. Całość wymieszałam. Sałatka najlepiej smakuje po kilku godzinach chłodzenia, kiedy smaki się pomieszają. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz