22 grudnia 2015

Tagliatelle z brokułami i kurczakiem

Tagliatelle z brokułami i kurczakiem,
czyli szybkie i pyszne danie.


Tagliatelle z brokułami i kurczakiem w sosie śmietanowo-mascarpone to moja propozycja szybkiego, pysznego i zdrowego obiadu. Polecam! 
 
Potrzebne składniki: 
Przepis na 1 porcję 
  • 4 gniazda makaronu tagliatelle
  • 1/2 świeżego brokuła
  • 140 g filet z kurczaka
  • 1 średnia cebula
  • 3 łyżki serka mascarpone
  • 2 łyżki śmietany 18 %
  • 1 łyżeczka przyprawy Gyros
  • oliwa
 Na początku, brokuł podzieliłam na mniejsze różyczki i gotowałam 5 minut w osolonej wrzącej wodzie, potem odcedziłam i przelałam zimną wodą. Makaron tagliatelle ugotowałam w osolonej wodzie wg. przepisu na opakowaniu. Filet z kurczaka pokroiłam w kostkę doprawiłam przyprawą Gyros. Cebulę pokroiłam w drobną kostkę. Na patelni rozgrzałam oliwę, dodałam cebulę. Jak cebula się zeszkliła dodałam kurczaka i mieszając smażyłam, aż kurczak był gotowy. Następnie dodałam serek mascarpone i śmietanę oraz brokuł. Dodałam jedną chochlę wody z makaronu gdzie gotowałam tagliatelle. Sos podgrzewałam, aż ser się rozpuścił i sos był wystarczająco gęsty około 4 minut. Do gotowego sosu wrzuciłam ugotowany makaron tagliatelle i wymieszałam delikatnie. Smacznego!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz