10 grudnia 2015

Kokosowa kasza manna

Kokosowa kasza manna,
czyli propozycja aromatycznego śniadania.


 Bardzo lubię kaszę mannę, a w wersji kokosowej jest wręcz idealna- aromatyczna i delikatna. Polecam!
 
Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję 
  • 1 szklanka mleka 1,5%
  • 3 łyżki mleka kokosowego (śmietanki)
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 3 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżeczki cukru  
Na początku, 3/4 szklanki mleka i mleczko kokosowe zagotowałam. W między czasie, w 1/4 szklanki mleka wymieszałam kaszę mannę i cukier. Do gotującego się mleka wlałam mleko z kaszą manną, cały czas mieszałam. aby nie powstały krupy. Na koniec dodałam 2 łyżki wiórków kokosowych, wymieszałam i gotowałam mieszając, aż uzyskałam odpowiednią konsystencję. Gotową kaszkę mannę przelałam do słoiczka i posypałam urażonymi na suchej patelni wiórkami kokosowymi. Smacznego!

3 komentarze: