26 stycznia 2016

Farfalle z kurczakiem, oliwkami, kaparami i pomidorami suszonymi oraz mascarpone.

Farfalle z kurczakiem, oliwkami, kaparami i pomidorami suszonymi oraz mascarpone,
czyli szybkie i pyszne danie w stylu włoskim. 


 Farfalle z kurczakiem, oliwkami, kaparami, suszonymi pomidorami w sosie mascarpone to moja propozycja dzisiejszego obiadu. Polecam!
 
Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję 
  • 140 g filetu z kurczaka
  • 120 g makaronu farfalle tricolore
  • 3 łyżeczki kaparów
  • 5 dużych zielonych oliwek
  • 5 suszonych pomidorów
  • 3 łyżki mascarpone
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • 2 łyżki oliwy
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron ugotowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu. W między czasie, kurczaka pokroiłam w kostkę, doprawiłam solą i pieprzem. Oliwki i suszone pomidory pokroiłam na mniejsze kawałki. Na patelni rozgrzałam oliwę, dodałam kurczaka i smażyłam na dużym ogniu, aż zrobił się biały. Następnie dodałam serem mascarpone, śmietanę oraz kapary, zielone oliwki i suszone pomidory. Na średnim ogniu podgrzewałam kilka minut, doprawiłam solą i pieprzem. Na koniec można ugotowany makaron wymieszać z sosem. Smacznego! 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz