28 stycznia 2016

Kukurydziane naleśniki ze smażonymi warzywami na maśle

Kukurydziane naleśniki ze smażonymi 
warzywami na maśle,
czyli zdrowy i pyszny obiad.


 Kukurydziane naleśniki ze smażonymi warzywami na maśle to moja propozycja dzisiejszego obiadu. Polecam!

Potrzebne składniki:
Naleśniki:
  • 4 łyżki mąki kukurydzianej
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 3 łyżki natki pietruszki
  • 1 łyżka śmietany 18%
  • 1 jajko
  • 1/3 szklanki mleka
  • sól
Warzywa:
  • 10 różyczek kalafiora
  • 10 różyczek brokuła
  • 10 marchewek mini
  • 3 łyżki kukurydzy
  • 1/2 cebuli
  • 2 łyżki masła
  • 1/2 łyżeczki oregano
  • 1/2 łyżeczki bazylii
  • pieprz
  • sól
Na początku, zrobiłam ciasto na naleśniki mieszając ze sobą obie mąki, jajko, śmietanę oraz mleko, na koniec dodałam natkę pietruszki. Ciasto na naleśniki odstawiłam na 15 minut. W między czasie, na patelni rozgrzałam 1 łyżkę masła, dodałam cebulę pokrojoną w plastry pół krążki. Następnie dodałam kalafiora, brokuł, marchewki oraz kukurydzę, dodałam masło i przyprawy. Całość na średnim ogniu smażyłam około 10 minut.  W między czasie na rozgrzanej patelni wysmarowanej olejem smażyłam duże naleśniki z obu stron. Z podanej porcji wyszły mi dwa duże naleśniki, które wypełniłam smażonymi warzywami. Smacznego!

1 komentarz:

  1. W tytule wpisu jest błąd gramatyczny. Powinno być "... ze smażonymi ...". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń