8 stycznia 2016

Pieczony łosoś w maśle z koperkiem

Pieczony łosoś w maśle z koperkiem,
czyli pyszny i łatwy obiad.


Pieczony łosoś w maśle z koperkiem to danie idealne nie tylko na uroczysty obiad. Danie to robi się łatwo, a łosoś tak przyrządzony jest pyszny. Polecam!
 
Potrzebne składniki:
  • 500 g łososia ze skórą
  • 50 g masła
  • 1 pęczek świeżego koperku
  • pieprz
  • sól
Na początku, płat łososia  oczyściłam z ości za pomocą pincety, pokroiłam na mniejsze kawałki. Łososia doprawiłam solą i pieprzem. Naczynie do zapiekania wyłożyłam mały kawałkami połowy masła. Na maśle ułożyłam kawałki łososia, które posypałam posiekanym koperkiem. Na wierzchu ułożyłam na kawałkach łososia kawałki reszty masła. Naczynie z łososiem nakryłam folią aluminiową i zapiekałam 20 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni C. Na ostatnie 5 minut zdjęłam folie aluminiową. Gotowego łososia podałam polanego masłem ze smażenia z ziemniakami z koperkiem i ulubioną surówką. Smacznego!
 

2 komentarze: