30 listopada 2015

Mini tarta z awokado i pomidorami cherry

Mini tarta z awokado i pomidorami cherry,
czyli pyszna propozycja kolacji ma ciepło.


Dzisiaj na kolację polecam Wam Mini tartę z awokado, pomidorami cherry oraz czerwona cebula. Smacznego!
  
Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 1/2 dojrzałego awokado
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 3 pomidorki cherry
  • 1 jajko
  • 1 łyżka mleka
  • pieprz
  • sól
 
Na początku, płat ciasta francuskiego pokroiłam na 2 równe części. W drugiej części wycięłam delikatnie środek, tak aby powstała ramka około 1 cm i nałożyłam ją na pierwszą część.  W miseczce wymieszałam jajko z mlekiem i posmarowałam takim jajkiem, grubą warstwę ciasto francuskie w środku. Na tak przygotowane ciasto francuskie ułożyłam awokado pokrojone w plastry, półplasterki cebuli czerwonej oraz połówki pomidorki cherry. Warzywa doprawiłam solą i świeżo mielonym pieprzem. Tak przygotowaną tartę zapiekałam 15 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni. Smacznego!
 

2 komentarze: