28 czerwca 2013

Krewetki z cukinią i pomidorami

Krewetki z cukinią i pomidorami,
czyli pyszna kolacja od Magdy Gessler.



Uwielbiam krewetki w każdej postaci, dzisiaj z cukinią i pomidorami od Magdy Gessler. Naprawdę pyszne połączenie. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 10 krewetek tygrysich
  • 1 pomidor
  • 1/2 cukinii
  • 1 czosnek
  • 1/3 kieliszka białego wina półwytrawnego
  • 2-3 łyżki masła
  • 1/2 cytryny
  • 1/3 łyżeczki ostrej papryki
  • sól
  • cukier
  • natka pietruszki
Na początku, sparzyłam pomidora i pokroiłam go w dużą kostkę, cukinie
przecięłam wzdłuż, a potem pokroiłam w plasterki. Krewetki odmroziłam. Starłam skórkę z połowy cytryny. Czosnek pokroiłam w małą kosteczkę. Na patelni rozgrzałam masło i dodałam czosnek oraz cukinię smażyłam 5-7 minut ciągle mieszając, aż czosnek i cukinia się lekko zrumieniły. Dodałam wino, pomidory,  skórkę z cytryny oraz paprykę ostrą, sól i cukier. Odparowałam  sos do połowy objętości. Następnie dodałam krewetki, przykryłam pokrywką i smażyłam 5 minuty od czasu do czasu mieszając. Na koniec doprawiłam do smaku solą i dodałam natkę pietruszki. Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz