5 grudnia 2013

Placuszki z bananami z mąki razowej

Placuszki z bananami z mąki razowej,
czyli zdrowo i pysznie.

Placuszki z bananami z mąki razowej, czyli propozycja na obiad bądź śniadanie. W wersji z mąką razową smakują ciekawie. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 100 g mąki razowej
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 1 jajko
  • oliwa z oliwek 
  • 1 banan
Na początku, mąkę, mleko, jajko oraz proszek do pieczenia i cukier waniliowy, mieszamy razem, aż uzyskałam jednolitą masę. Banana pokroiłam w malutką kostkę i dodałam do masy. Delikatnie wymieszałam łyżką. Z tak przygotowanej masy uformowałam placuszki na patelni z odrobiną oliwy z oliwek, smażyłam z obu stron, aż zrobiły się rumiane. Podałam z cukrem pudrem. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jadłam banany pieczone, ale żeby placuszki z bananów to pierwszy raz słyszę. Musze przejrzeć stronę z przepisami https://basiazsercem.pl to może znajdę tam bardzo szczegółowy opis jeśli chodzi o przygotowanie czegoś podobnego. W sumie banany są dość smaczne, a umieszczając je w plackach może być dość dobrym sposobem.

    OdpowiedzUsuń