3 grudnia 2013

Spaghetti z SURIMI

Spaghetti z SURIMI,
czyli smaczne danie w 10 minut.


Spaghetti z SURIMI to propozycja szybkiego i całkiem smacznego dania. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 200 g makaronu spaghetti
  • 100 g paluszków SURIMI
  • 100 ml śmietany
  • 1 mała cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki natki pietruszki
  • 1 łyżka parmezanu
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron spaghetti ugotowałam według przepisu na opakowaniu. W między czasie, cebulę i czosnek pokroiłam w kostkę. Na rozgrzanej oliwie z oliwek podsmażyłam cebulę i czosnek aż się zeszkliły. Dodałam śmietanę, natkę pietruszki oraz parmezan, wszystko wymieszałam i chwilę gotowałam, aż sos zgęstniał. Dodałam paluszki SURIMI pokrojone w większe kawałki, delikatnie wymieszałam i gotowałam całość około 3 minut. Dodałam makaron oraz wymieszałam całość i danie gotowe. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz