4 kwietnia 2014

Pasta z cieciorki i cebuli

Pasta z cieciorki i cebuli,
czyli zdrowe i aromatyczne śniadanie.


Zostało mi z poprzedniego dania pół puszki cieciorki i postanowiłam zrobić tą aromatyczną pastę. Pasta z cieciorki i cebuli, nie tylko jest zdrowa, ale też pyszna. Robi się ją w kilka minut. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1/2 puszki cieciorki
  • 1/2 cebuli
  • 2 łyżeczki oliwy z oliwek
  • 1/3 łyżeczki pieprzu
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/3 łyżeczki przyprawy kmin rzymski
  • 1/3 łyżeczki kurkumy
  • 1/3 łyżeczki przyprawy kolendra
  • 1/3 łyżeczki przyprawy imbir
Na początku, cebulę pokroiłam w kostkę i zeszkliłam na oliwie z oliwek. Pozostawiłam do ostygnięcia. Cieciorkę odsączyłam, ale zostawiłam około 1/3 szklanki zalewy. W miseczce umieściłam cieciorkę, cebulę przyprawy oraz oliwę z oliwek. Za pomocą blendera zmiksowałam na jednolitą pastę. W trakcie blendowania dodawałam zalewę z cieciorki, aż uzyskałam pożądaną konsystencję. Pastę z cieciorki i cebuli polecam z razowym chlebem na śniadanie. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz