8 kwietnia 2014

Zupa chlebowa

Zupa chlebowa,
czyli sycąca, aromatyczna zupa-krem.


Zupę z chleba robi się szybko. Do zrobienia tej zupy wykorzystujemy czerstwe pieczywo. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 200 g czerstwego chleba razowego
  • 1 duża cebula
  • 1.5 l bulionu warzywnego
  • 1 łyżka kminu rzymskiego
  • 1/2 łyżki majeranku
  • 100 g wędzonego boczku
  • śmietana 18%
  • pieprz
Na początku, chleb oraz cebulę pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na odrobinie oliwy na patelni, aż się zarumieniły. Następnie chleb i cebulę zlałam bulionem, dodałam kmin i majeranek oraz pieprz. Całość gotowałam na dużym ogniu około 15 minut. W miedzy czasie boczek pokroiłam w kostkę i podsmażyłam boczek na skwarki. Kiedy zupa była gotowa, użyłam blendera aby uzyskać konsystencję kremu. Zupę podałam z łyżką śmietany i skwarkami z boczku. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wyszło pysznie, sama jestem w szoku że ta taka fajna zupka :)

    OdpowiedzUsuń