11 kwietnia 2014

Zapiekanka makaronowa z tuńczykiem i groszkiem

Zapiekanka makaronowa z tuńczykiem 
i groszkiem,
czyli szybka zapiekanka wegetariańska.


Zapiekanka makaronowa z tuńczykiem i groszkiem to szybka i smaczna propozycja na obiad czy kolację.Polecam!


Potrzebne składniki: 
  • 150 g makaronu muszelki
  • 50 g mrożonego groszku
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 mozzarella
  • 1 jajko
  • 3 łyżki śmietany 18%
  • 1 łyżka tartej bułki
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron ugotowałam w osolonej wodzie al dente. Mozzarelle
starłam na tartce na grubych oczkach. W miseczce wymieszałam makaron, groszek, tuńczyk odsączony oraz połowę mozzarelli. W miseczce wymieszałam śmietanę, jajko oraz pieprz i sól. Powstały sos wlałam do makaronu z innymi składnikami, wymieszałam. Powstałą masę przełożyłam do foremki 18x18 cm. Na wierzchu posypałam pozostałą mozzarellą i bułką tartą. Zapiekałam 20 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz