17 kwietnia 2014

Placki z cukinią i bakłażanem

Placki z cukinią i bakłażanem,
czyli wegetariański obiad.


Tak mi zasmakowały placki z cukinią, że dziś Wam przeakcentuję trzeci już przepis tego typu placków. Moja dzisiejsza propozycja to Placki z cukinią i bakłażanem. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 100 g cukinii
  • 100 g bakłażana
  • 1/2 cebuli
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki pieprzu ziołowego
  • 1/2 łyżeczki papryki słodkiej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 jajko
  • pieprz czarny
  • sól
  • olej rzepakowy
Na początku, cukinię i bakłażana starłam na tartce na grubych oczkach i posypałam solą, odstawiałam na 5 minut. Po tym czasie odciskałam warzywa z nadmiaru wody. Do cukinii i bakłażana dodałam mąkę, jajko i cebulę pokrojoną w kostkę. Całość doprawiłam przyprawami i wymieszałam. Placki smażyłam na rumiany kolor z bu stron na rozgrzanym oleju rzepakowym. Placki doskonale smakują same, ale można je jeść także z sosem pomidorowym. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz