21 kwietnia 2014

Kostki z łososia i paluszków SURIMI

Kostki z łososia i paluszków SURIMI ,
czyli przystawka idealna na różne okazje.


Kostki z łososia, serka i paluszków SURIMI to pyszna przystawka, której przygotowanie nie wymaga dużo czasu. Polecam!


Potrzebne składniki:
Przepis na 12 kostek:
  • 100 g łososia wędzonego w plastrach
  • 1 opakowanie serka ziołowego Philadelphia
  • 6 paluszków SURIMI
  • 3 łyżki gęstej śmietany
  • oliwa z oliwek
  • pieprz sól
  • garść rukoli
  • foremka do robienia kostek lodu
  • wykałaczki
Na początku, foremki do robienia kostek lodu, wysmarowałam za pomocą pędzelka oliwą z oliwek. Następnie każdą kostkę wyłożyłam plastrami wędzonego łososia. W miseczce wymieszałam serek ziołowy, śmietanę oraz paluszki SURIMI pokrojone w plasterki około 5 mm. Pastę doprawiłam solą i pieprzem. Każdą kostkę z łososiem wypełniłam pastą aż po brzegi. Następnie foremkę zakryłam folią spożywczą i wstawiłam na noc do lodówki. Następnego dnia kostki wyjęłam z foremki i do każdej kostki wbiłam wykałaczkę z rukolą. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz