18 stycznia 2015

Dorsz z pesto pistacjowym w szynce parmeńskiej

Dorsz z pesto pistacjowym 
w szynce parmeńskiej,
czyli pyszna wariacja z rybą.


Inspiracją do zrobienia tego pysznego dorsza był blog Kwestia Smaku. Przepis  w moim wydaniu na Dorsza z pesto pistacjowym w szynce parmeńskiej dziś Wam prezentuję. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1 płat świeżego dorsza
  • 2 plastry szynki parmeńskiej
  • 2 łyżki zmielonych pistacji
  • 2 łyżki pokrojonego drobno koperku
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, płat dorsza oddzieliłam ze skóry, oczyściłam z ości, następnie doprawiłam solą i pieprzem.Zrobiłam pesto z wymieszania pistacji, koperku, oliwy z oliwek. Pesto doprawiła solą i pieprzem. Na talerzu rozłożyłam plaster szynki i obok drugi tak, aby się nakładały. Na szynce rozłożyłam pesto i położyłam dorsza. Zwinęłam jak roladki. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i smażyłam dorsza w szynce parmeńskiej z obu stron, aż szynka się zarumienia, a dorsz był usmażony. Podałam z ulubioną sałatką i ziemniakami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz