27 stycznia 2015

Mini tarta 4 sery

Mini tarta 4 sery,
czyli szybka i pyszna kolacja.

 
Dawno nie prezentowałam Wam przepisu na mini tartę. Dzisiaj wersja z 4 serami, która powstała we współpracy z firmą Lactima S.A., 
wyszła pyszna! Polecam!


Potrzebne składniki:


Na początku, płat ciasta francuskiego pokroiłam na dwie równe części. W jednej z nich wycięłam delikatnie środek, tak aby powstała ramka około 1 cm.
Cały płat ciasta wysmarowałam rozbełtanym jajkiem wokół tak jak będzie płat z ramką. Nałożyłam płat z ramką na cały płat. Ramkę z ciasta francuskiego posmarowałam także rozbełtanym jajkiem. W środku wypełniłam sosem pomidorowym, który powstał z wymieszania pulpy pomidorowej z 1/2 łyżeczki oregano i bazyli oraz pieprzu i soli. Następnie wzdłuż wyciskam dwa pasy sera topionego Gouda, potem kolejne dwa pasy sera Blue Cheese i Emmentaler. Na wierzchu posypałam startą na tartce mozzarellą. Na wierzchu posypałam bazylią. Tartę zapiekałam 20 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz