26 stycznia 2015

Tagliatelle z tuńczykiem i oliwkami

Tagliatelle z tuńczykiem i oliwkami,
czyli aromatyczne i dietetyczne danie włoskie.


Tagliatelle z tuńczykiem i oliwkami to propozycja dania włoskiego, które jest niezwykle aromatyczne i do tego dietetyczne. Danie powstało we współpracy z firmą Index Food. Polecam!

Potrzebne składniki:
Na początku, makaron ugotowałam według instrukcji na opakowaniu. W między czasie pokroiłam cebulę i czosnek w drobną kostkę. Pomidora obrałam i także
pokroiłam w kostkę. Na patelni na rozgrzanej oliwie z oliwek podsmażyłam cebulę i czosnek, aż cebula się zeszkliła. Dodałam pomidora i doprawiłam solą oraz pieprzem. Dusiłam około 3 minut, aby pomidor zmiękł i puścił sok. Następnie dodałam oliwki pokrojone w plastry oraz tuńczyka w kawałkach. Delikatnie mieszałam i dusiłam kolejne 3 minuty. Na ugotowany tagliatelle wyłożyłam sos z tuńczykiem i oliwkami. Smacznego!

1 komentarz: