26 marca 2015

Makaron z serem i cynamonem na słodko

Makaron z serem i cynamonem na słodko,
czyli smak dzieciństwa.


Makaron z serem i cynamonem na słodko to danie,  które  uwielbiam już od przedszkola. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 4 gniazdka makaronu tagliatelle
  • 50 g białego sera
  • 30 g masła
  • cukier
  • cynamon
Na początku, makaron ugotowałam według instrukcji na opakowaniu. Masło roztopiłam na patelni. Na makaron pokruszyłam ser biały, posypałam cukrem i cynamonem. Na koniec polałam stopionym masłem. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Jedyny makaron na słodko jaki jadam to taki z truskawkami, może powinnam i takiego spróbować, w końcu uwielbiam wszelkie makarony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makaron z serem jaki ja znam,to makaron ze skwarkami,,a tu taka niespodzianka,świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń