10 marca 2015

Kuskus z kurczakiem i warzywami

Kuskus z kurczakiem i warzywami,
czyli szybki i dietetyczny obiad.



Kuskus z kurczakiem i warzywami to propozycja obiadu, szybkiego i łatwego oraz dietetycznego. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 140 g filetu z kurczaka
  • 1 mała marchewka
  • 1/4 czerwonej papryki
  • 3 suszone pomidory
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1/2 szklanki kuskus
  • 2 łyżki natki pietruszki
  • oliwa z oliwek
  • 1 łyżeczka papryki słodkiej
  • pieprz
  • sól
Na początku, kuskus zalałam soloną wodą gorącą, tak aby poziom wody był 1 cm nad kaszą, nakryłam aby kasza wchłonęła wodę. Kurczaka pokroiłam w kostkę i polałam oliwą z oliwek, doprawiłam solą i pieprzem oraz papryką słodką. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i  podsmażyłam cebulę pokrojoną w kostkę. Kiedy cebula się zeszkliła, dodałam kurczaka i dusiłam, aż się kurczak zarumienił. Następnie na patelnię dodałam marchewkę pokrojoną w plastry, oraz suszone pomidory i paprykę pokrojone w cienkie paski. Całość dusiłam około 7 minut. Na koniec dodałam kuskus i natkę pietruszki, wymieszałam. I danie gotowe. Smacznego!

4 komentarze: