3 lipca 2015

Sałatka z bobem, pieczarkami i kukurydzą

Sałatka z bobem, pieczarkami i kukurydzą,
czyli szybka i sezonowa sałatka.


Sezon na bób jest dość krótki, dlatego warto go jeść póki jest. Dzisiaj polecam Wam Sałatkę z bobem, pieczarkami i kukurydzą. Polecam!



Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję.
  • 200 g bobu
  • 10 małych pieczarek
  • 3 łyżki kukurydzy
  • 1 łyżeczka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki masła
  • pieprz
  • sól
Na początku, umyty bób gotowałam w osolonej wodzie 20 minut. Następnie bób obrałam ze skóry. Pieczarki obrałam i pokropiłam wzdłuż na 3 części każdą. Następnie pieczarki dusiłam na maśle około 15 minut. Pieczarki doprawiłam solą i pieprzem jeszcze na patelni., pozostawiłam do ostygnięcia. Obrany bób, pieczarki i kukurydzę wymieszałam ze sobą i polałam sosem z jogurtu naturalnego i majonezu. Smacznego!

2 komentarze: