8 lipca 2015

Kokosowa owsianka z truskawkami

Kokosowa owsianka z truskawkami,
czyli idealne śniadanie na upały.


Kokosowa owsianka z truskawkami na zimno to idealna propozycja na upalne dni. Inspiracją do zrobienia tego pysznego śniadania był przepis z bloga Filozofia smaku. Polecam!


Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję
  • 1/2 szklanki płatków owsianych górskich
  • 3/4 szklanki mleka
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • 1 łyżka cukru pudru
  • kilka truskawek
  • jogurt naturalny
Po pieczonych owsiankach przyszedł czas na owsiankę z lodówki. Tą owsiankę robi się wieczorem. Na początku do słoika dałam płatki owsiane, wiórki kokosowe i cukier puder, wymieszałam. Dodałam mleko i wymieszałam dokładnie. Tak przygotowaną owsiankę włożyłam na całą noc do lodówki. Rano do owsianki dodałam  truskawki pokrojone w mniejsze kawałki oraz jogurt naturalny wg. uznania. Polecam wam wszystkim w ten sposób przygotowaną owsiankę, bo jest naprawdę pyszna i do tego zdrowa. Smacznego!

2 komentarze: