9 listopada 2015

Zupa krem z soczewicy i marchewki

Zupa krem z soczewicy i marchewki,
czyli zupa idealna jesienią.


 Zupa krem z soczewicy i marchewki z imbirem to aromatyczna i zdrowa, polecam szczególnie teraz kiedy na dworze zrobiło się zimno. Polecam!
 
Potrzebne składniki:
Przepis na 2 porcje.
  • 400 g marchewki
  • 3/4 szklanki soczewicy czerwonej
  • 1 cebula
  • 500 ml bulionu warzywnego
  • 1 łyżeczka startego imbiru
  • 1 szklanka wody
  • 2 łyżki oleju
  • sól
 Na początku, cebulę pokroiłam w kostkę, a obraną marchewkę w plasterki. W garnku rozgrzałam olej, dodałam cebulę i marchewkę, posoliłam. Na średnim ogniu smażyłam  warzywa 10 minut. Następnie dodałam soczewicę, imbir oraz bulion. Całość gotowałam kolejne 15 minut, aż warzywa były miękkie. Na koniec zupę zmiksowałam na gładki krem, dodałam 1 szklankę gotowanej wody, jeszcze raz zmiksowałam. Zupa krem z soczewicy i marchewki jest gotowa do podania. Smacznego!
 

2 komentarze: