14 lutego 2015

Casarecce z kurczakiem w sosie serowym

Casarecce z kurczakiem w sosie serowym,
czyli szybkie i smaczne danie.


Casarecce z kurczakiem w sosie serowym to moja propozycja na szybki i do tego bardzo smaczny obiad. Danie powstało we współpracy z firmą Lactima. Polecam!

Potrzebne składniki:

Na początku, makaron Casarecce ugotowałam zgodzie z instrukcją na
opakowaniu. Kurczaka pokroiłam na mniejsze kawałki, doprawiłam solą i pieprzem. Na rozgrzanej oliwie z oliwek podsmażyłam kurczaka, aż się lekko zarumienił. Dodałam śmietanę oraz sery topione ( świetnie się sprawdzają i smakują sery w saszetce Lactima). Zagotowałam mieszając, doprawiłam gałką muszkatałową i chili. Na talerzu ułożyłam makaron Casarecce a na nim kurczaka w sosie serowym. Smacznego!


3 komentarze:

  1. musimy wypróbować ten przepis, bo jest mega
    zapraszamy do nas
    blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam :) a Wasz blog znam i odwiedzam:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. O mniam, to musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń