24 lutego 2015

Kotlety z kuskus i pieczarek

Kotlety z kuskus i pieczarek,
czyli pyszny wegetariański obiad.


Dzisiaj na obiad proponuję Wam pyszne Kotlety z kuskus i pieczarek. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1/2 szklanki kuskus
  • 2 duże pieczarki
  • 1/5 łyżki mąki kukurydzianej
  • 1 mała cebula
  • 1 jajko
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, kuskus zalałam 1 cm powyżej poziomu kaszy gorącą osoloną wodą, przykryłam talerzykiem. Po kilku minutach jak tylko kuskus wchłonęło wodę  było gotowe. Pieczarki i cebulę pokroiłam w drobną kostkę, doprawiłam solą i pieprzem, a następnie posmażyłam na oliwie z oliwek około 10 minut, aż pieczarki były gotowe. Kiedy pieczarki lekko ostygły, wymieszałam je z kaszą kuskus oraz jajkiem i mąką kukurydzianą. Z powstałej masy uformowałam trzy kotlety i smażyłam je na rumiany kolor z obu stron na rozgrzanej oliwie z oliwek.

6 komentarzy: