27 lutego 2015

Muffinki z chleba tostowego z jajkiem i serem

Muffinki z chleba tostowego z jajkiem i serem,
czyli śniadanie w ciekawej formie. 


Dzisiaj na śniadanie polecam Wam ciekawą propozycję w formie, a mianowicie Muffinki z chleba tostowego z jajkiem i serem tostowym Lactima. Przepis który mnie zainspirował znalazłam tutaj. Polecam!


Potrzebne składniki:
 Na początku, z każdej kromki chleba tostowego odkroiłam skórki, następnie za pomocą wałka, lekko każdą kromkę rozwałkowałam. Formę do muffinek,
wysmarowałam masłem, następnie wyłożyłam rozwałkowanym chlebem tostowym, dociskając do dna. W miseczce wymieszałam jajko z solą i pieprzem. Do każdej z 3 muffinek z chleba tostowego wlałam masę jajeczną. Na wierzchu położyłam na każdej muffince połowę plastra sera tostowego Ch
eddar Lactima. Tak przygotowane muffinki zapiekałam około 15 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Po wyjęciu posypałam je szczypiorkiem i gotowe. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz