27 sierpnia 2015

Placki ziemniaczane z cukinią

Placki ziemniaczane z cukinią,
czyli inna wersja tradycyjnego polskiego dania.


Bardzo lubię tradycyjne Placki ziemniaczane, jednak wzbogacone o cukinię smakują jeszcze lepiej. Polecam!
  
Potrzebne składniki: 
Przepis na 5 sztuk
  • 250 g ziemniaków
  • 150 g cukinii
  • 1 jajko
  • 1 średnia cebula
  • 2,5 łyżki mąki 
  • pieprz
  • sól
  • olej rzepakowy

Na początku, ziemniaki obrałam i umyłam, następnie starłam na dużych oczkach na tartce. Cukinie umyłam i nie obierałam, tylko starłam na na dużych oczkach na tartce także. Cebulę pokroiłam w drobną kostkę. W misce wymieszałam ziemniaki, cukinię, cebulę oraz jajko. Doprawiłam solą i pierzem. Placki smażyłam na rozgrzanym oleju rzepakowym na rumiany kolor z obu stron. Placki ziemniaczane z cukinią podałam posypane cukrem, ale możecie je jeść z kwaśnią śmietaną. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz