1 sierpnia 2015

Chałka z ricottą, gruszką i miodowymi orzechami

Chałka z ricottą, gruszką 
i miodowymi orzechami,
czyli śniadanie idealne.


Grzanki z chałki z delikatną ricottą, słodką gruszką i sosem z miodu z orzechami włoskimi, czyli śniadanie idealne. Polecam!
 

Potrzebne składniki: 
  •  3 kromki chałki
  • 1/2 dojrzałej gruszki
  • 6 łyżek sera ricotta 
  • 3 łyżeczki miodu
  • 6 połówek orzechów włoskich
  • 2 łyżki masła
 Na początku, chałkę wysmarowałam cienką warstwą masła z obu stron i przypiekłam z obu stron na rozgrzanej patelni teflonowej. Na małej patelce rozgrzałam miód, jak się zaczął pienić dodałam orzechy i po 1 minucie zdjęłam z palnika. Na grzance z chałki rozsmarowałam ser ricottą, na serze ułożyłam cienko pokrojone plastry gruszki, całość polałam miodem i orzechami włoskimi. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz