19 sierpnia 2015

Warzywa z patelni z kurczakiem

Warzywa z patelni z kurczakiem,
czyli szybki i zdrowy obiad.


Teraz kiedy warzywa smakują najlepiej polecam Wam Warzywa z patelni z kurczakiem. Polecam!



Potrzebne składniki:
Przepis na 2 porcje
  • 140 g filet z kurczaka
  • 1/2 cuknii
  • 1 średnia marchewka  
  • 1/2 średniej papryki żółtej
  • 3 pieczarki
  • 1 mała cebula
  • 3 małe ziemniaki
  • 1/2 wody przygotowanej
  • zioła prowansalskie
  • pieprz
  • sól 
  • tymianek 
  • oliwa z oliwek
  • 1 łyżka masła
Na początku, cukinię i cebulę pokroiłam w pół plasterki. Marchewkę , pieczarki, ziemniaki po obraniu pokroiłam w plasterki. Paprykę pokroiłam w większą kostkę. Kurczaka pokroiłam w paski i posypałam ziołami prowansalskimi. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i dodałam cebulę, cukinię, marchewkę, paprykę, pieczarki oraz ziemniaki. Smażyłam na dużym ogniu około 5 minut, od czasu do czasu mieszając, aż warzywa się lekko zarumieniły i zmiękły. Następnie doprawiłam warzywa ziołami prowansalskimi, tymiankiem,  solą oraz pieprzem. Dodałam 1/2 szklanki wody przygotowanej. Całość dusiłam, aż woda wyparowała a warzywa były miękkie zupełnie. Dodałam na patelnie filet z kurczaka i smażyłam z warzywami, aż był gotowy. Na koniec na patelnie dodałam masło i kiedy się rozpuściło wymieszałam  i danie gotowe. Smacznego!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz