11 sierpnia 2015

Wątróbka z jabłkami i grzankami

Wątróbka z jabłkami i grzankami,
czyli szybki i dobry obiad.


Wątróbka z jabłkami i chrupiącymi grzankami  to moja propozycja dzisiejszego obiadu. Nie każdy przepada za wątróbką, ja bardzo lubię i polecam Wam spróbować ten przepis.  To danie robi się szybko i jest smaczne. Polecam!

 Potrzebne składniki:
  • 3 wątróbki drobiowe 
  • 1 jabłko
  • 1 mała cebula
  • 3 łyżki masła
  • oliwa z oliwek
  • majeranek
  • pieprz
  • sól
  • bagietka 
Na początku, wątróbki umyłam, osuszyłam i oczyściłam z błonek. Jabłka obrałam i pokroiłam w większą kostkę, cebulę pokroiłam w półplasterki. Na patelni rozgrzałam 1 łyżkę masła z 2 łyżeczkami oliwy z oliwek. Na patelnie dodałam wątróbki doprawione lekko pieprzem. Smażyłam z obu stron na dużym ogniu, aż wątróbki się lekko przypiekły. Zmniejszyłam ogień i dodałam cebulę oraz jabłka, doprawiłam pieprzem i majerankiem, dodałam 1 łyżkę masła. Wątróbkę z cebulą i jabłkami dusiłam około 10 minut, aż cebula się zeszkliła, a jabłka zmiękły, ale się nie rozpadały. Na koniec wątróbki solimy. W między czasie, na suchej patelni teflonowej zrobiłam grzanki z bagietki posmarowanej masłem. Gotowe wątróbki z jabłkami podałam z chrupiącymi grzankami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz